Greet De Wel

Penningmeester

Met haar 56 lentes woont Greet ondertussen ruim tien jaar in de Walenstraat. Met drie kinderen en daarbovenop nog drie pluskinderen, is het best wel pittig als heel de bende in huis is! Greet werkt deeltijds in de immosector.

Voor Greet zijn haar gezin, familie en vrienden alles en daar maakt ze dan ook graag uitgebreid de tijd voor. Maar ook in het verenigingsleven voelt zij zich goed in haar sas. Als lid van het buurtcomité van de Walenstraat organiseert Greet graag mee de dag van de buren, de jaarlijkse bbq, de nieuwjaarsreceptie, … als het maar gezellig is! Met evenveel enthousiasme en inzet werkt ze ook al enkele jaren mee aan de organisatie van het plantjesweekend van “Kom op tegen Kanker”.

Op rustige momenten geniet Greet enorm van een goed boek, een kruiswoordraadsel of een legpuzzel. Samen met haar partner Frans gaan wandelen, fietsen of reizen zijn voor haar opperste geluksmomenten.

Binnen de N-VA-ploeg is de sfeer altijd prettig en ontspannen. Je voelt de wil om samen Rotselaar veiliger en aangenamer te maken. Daar werk Greet graag aan mee.