Frans Vansteenbeeck

Gemeenteraadslid (Openbare Werken & Mobiliteit en Welzijn, Milieu, Ondernemen) en lid van politieraad

Frans is vader van drie eigen kinderen en drie pluskinderen. Als ze allemaal thuis zijn, kan het behoorlijk heftig zijn, maar wel heel tof. Zijn gezin, familie, vrienden en buren zijn voor hem het allerbelangrijkste. Verder houdt hij van wandelen, fietsen en reizen. Zeker als het met zijn partner Greet is.

Frans heeft een hele weg afgelegd sinds hij in 1976, met de jonge Volksunie-afdeling, voor het eerst deelnam aan de gemeenteraadsverkiezingen. Als fractieleider heeft hij een stevige ploeg achter zich met zeven mandatarissen en bepaalt hij mee het beleid.

Frans wil zich na al die jaren nog steeds blijven inzetten voor het verenigingsleven en een goede buurtwerking. Zij vormen immers een stevig bindmiddel in de gemeente en verdienen hiervoor alle respect en steun. Maar ook verkeersveiligheid ligt hem nauw aan het hart.