Rotselaarse ondernemers kiezen voor N-VA

Op 9 april 2018, over deze onderwerpen: Bestuursleden, Verkiezingen 2018

De N-VA heeft altijd al veel belang gehecht aan ondernemerschap. Wie in Vlaanderen investeert en risico neemt, moet daarvoor beloond worden. Dat doe je met maatregelen op Vlaams en federaal vlak, maar ook door een sterk lokaal beleid te voeren dat handelaars en ondernemers naar waarde weet te schatten.

Ook de volgende jaren leggen we sterk de klemtoon op respect voor lokale ondernemer. Dat we daarbij de steun krijgen van steeds meer ondernemers zelf, is het beste bewijs dat we de juiste klemtonen leggen. Dat vinden alvast ook Freddy en Suzy Michiels. Zij kozen resoluut voor N-VA en zetten mee hun schouders onder onze plannen voor een beter Rotselaar.

Freddy Michiels komt als zelfstandig aannemer al meer dan 30 jaar over de vloer op véél plaatsen. Hij weet wat er leeft onder de mensen én onder de handelaars van Rotselaar. Met die bagage wil hij graag werk maken van een beter, bruisender Rotselaar. “Mensen denken vaak dat hun ergernis te klein is voor het beleid, maar als je diezelfde ergernis telkens opnieuw hoort bij veel mensen, weet je dat ze terecht is. Ik wil daar op een positieve manier mee aan de slag.”

En de appel valt inderdaad niet ver van de boom: ook dochter Suzy is zelfstandig ondernemer. Suzy hoort in haar praktijk vaak de vraag waar bepaalde goederen of diensten in Rotselaar te vinden zijn. “Laat ons eerlijk zijn, wij hebben in onze gemeente veel bekwame ondernemers en handelaars, maar ze zijn niet altijd goed op de kaart gezet. En daar kan de gemeente net het verschil maken!” Rotselaar mag geen ‘doorrijstrook’ worden voor mensen die gaan winkelen in Haacht, Leuven of Aarschot. Met méér visie, méér creativiteit en vooral met méér samenwerking en overleg, zetten we de Rotselaarse ondernemers duidelijker op de kaart!