Nieuwe talentvolle bestuursploeg voor N-VA Rotselaar

Op 21 maart 2013, over deze onderwerpen: Bestuursleden

Nieuwe talentvolle bestuursploeg voor N-VA Rotselaar

Maart stond voor de N-VA in het teken van lokale bestuursverkiezingen. Ook in Rotselaar werd een nieuw afdelingsbestuur verkozen. Als nieuwe voorzitter kwam Arnout COEL uit de bus. Ondanks zijn jonge leeftijd (27 jaar) heeft de nieuwe voorzitter al meer dan 10 jaar N-VA engagement op zijn teller staan. Hij werd als scholier lid van de N-VA en vervulde sindsdien verschillende functies zowel binnen de lokale als de nationale structuren van de partij. Als nieuwe afdelingsvoorzitter wilt hij al die ervaring aanwenden om een sterke bestuursploeg aan te sturen die er samen met de fractie voor zal zorgen dat de N-VA ook in Rotselaar verder wordt uitgebouwd. De verkiezingsoverwinning van 14 oktober plaatste de N-VA lokaal op de kaart, de volgende jaren staan in het teken van het versterken van de lokale structuur. De N-VA voelt zich thuis in Rotselaar en heeft de ambitie om met een sterke afdelingswerking op het beleid van de gemeente te wegen.

Naast een nieuwe voorzitter, werd ook een volledig nieuw afdelingsbestuur verkozen. Ondervoorzitter wordt Kris Massant. Kris zorgt meteen ook voor een sterke vertegenwoordiging van de Rotselaarse N-VA-vrouwen in het bestuur. Nieuwe secretaris van de afdeling wordt Bart Vandyck.

Eerder werd ook al Sander De Vos als voorzitter van Jong N-VA verkozen.