10 vragen aan onze inwoners

Op 4 oktober 2023, over deze onderwerpen: Goed bestuur

Achter de schermen bereiden de politieke partijen zich voor op de gemeenteraadsverkiezingen van 13 oktober 2024. Dan kiest u wie in Rotselaar de volgende zes jaar het beleid zal voeren. Dat is een belangrijke keuze. N-VA Rotselaar overtuigt u graag met inhoud en sterke kandidaten. Daarover leest u binnenkort meer in ons verkiezingsprogramma. Een verkiezingsprogramma maken we samen. Elke stem telt. Daarom vragen we uitdrukkelijk uw mening. Wat vindt u belangrijk in ons dorp? Waarop moeten we inzetten? Wat loopt goed? Wat kan beter? Laat uw stem horen, wij luisteren naar u!

In welke mate bent u het eens met de stellingen via deze link in te vullen https://rotselaar.n-va.be/10vragen? of U kan de vragen ook invullen in ons Huis Aan Huis blad en opsturen. Bij elke stelling werd ruimte voorzien voor uw suggesties of opmerkingen. Ook onderaan is plaats om uw bedenkingen neer te schrijven.   Alvast bedankt!